X
web design
تفریح و سرگرمی
آخرین مطالب
پیوند های روزانه
مرد باید مرد باشه!!!

مرد باید مرد باشه،

واســـــــــــه زنش گل بخره

مردی فقط واسه هندونه خریدن نیست!


مرد باید همین که گفتی حوصلم سر رفته

بگه حاضر شدی خبرم کنم

موهاتم نریز بیرون..


مرد باید موهاش کوتاه باشه...

پیرهن مردونه بپوشه...

بو اُدکلنِش همه جا رو برداره...


مرد باید مرد باشه،

روز تعطیل دست زن و بچه و پیک نکشو بگیره

بره پارک بدمینتون بازی کنه !!!


مرد باید

با وجود همه ی غرورش مهربون باشه

با وجود همه لجبازیاش وفادار باشه


مرد باید غیـــرتـــــــــــــی باشـــــــــــــــه


مرد باید بعضی وقتا،

مردونگیشو با سکوت ثابت کنه


مرد باید مرد باشه،

مردی به پول و تیپ و هیکل نیست... آره ...


مرد باید

ته ریش داشته باشه ...

تعداد بازدید از این مطلب: 138
موضوعات مرتبط: سرگرمی , طنز ,
آدم تنبل عقل چهل وزیر را دارد

آدم تنبل عقل چهل وزیر را دارد

چرا که برای کار نکردن به همه پند و اندرز میدهد

توضیح:

در قدیم، پادشاهان برای تصمیم‌گیری در امور مملکتی، با وزیر یا وزیران خود مشورت می‌کردند. معمولا وزیر فردی تیزهوش و بسیار زیرک بود؛ تا حدی که بیشتر تصمیم‌گیری‌‌ها را وزیر انجام می‌داد و شاه بدون نظر و مشورت با وزیر، دست به هیچ کاری نمی‌زد.

کاربرد:

آدم تنبل برای انجام ندادن کاری که به عهده او گذاشته شده، از همه هوش خود استفاده می‌کند تا بهترین بهانه‌ها را بیابد در این موقع است که می‌گویند: آدم تنبل، عقل چهل وزیر را دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 130
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ضرب المثل ,
ﻣﻦ ﻭ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯾﻢ!

ﻣﻦ ﻭ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯾﻢ!
ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﺑﯿﻨﻤﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺯﻧﯿﻢ،
ﺳﺮﺩ ﻭ ﺑﯽ ﺭﻭﺡ ﻭ ﺷﺎﯾﺪ ﺟﺪﺍﯾﯽ…
ﭼﻨﺪﯼ ﭘﯿﺶ ﯾﮏ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻭ ﭘﺮ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺩﺍﺩﻡ …
ﯾﮏ ﭘﺎﺳﺦ ﭘﺮ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺩﺍﺩ ..
ﮔﻔﺖ ﺗﻮ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ ……. ﻭ ﻣﻦ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﭘﺎﺳﺨﺶ ﺭﺍ ﺩﺍﺩﻡ ……
ﻭ ﺍﻭ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﭘﺎﺳﺨﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺩ ……. ﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﻦ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ……. ﻭ ﺑﺎﺯ ﺍﻭ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ……..
ﺍﺻﻼ ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺪ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻣﯿﺰ ﺑﻠﺪ ﺍﺳﺖ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﺪ ……..
ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﻢ ﮐﻪ ﻣﻦ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﺍﻧﺴﻮﯼ ﺧﻂ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺍﺳﺖ …

ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ …
ﺍﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﺒﯿﻨﺪ ﻭ ﺑﺸﻨﺎﺳﺪ ﺣﺘﯽ ﮔﻔﺖ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺟﺪﺍ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ …
ﻣﺎ ﺍﺩﻣﻬﺎﯼ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ …
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﯾﻢ
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺍﺯ ﻫﻢ ﻟﺒﺮﯾﺰ ﻣﯽﺷﻮﯾﻢ …
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺩﻣﺎﻧﯿﻢ
ﻫﻤﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ….
منبع:zoncan.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: سرگرمی , خواندنی ها ,
چند کار جالب برای کلافه کردن خانم ها !!!

وقتی بعد از یک روز شلوغ براتون غذا درست کرد و با تمام خستگی کنارتون نشست بهش بگید: ممنون عزیزم ، خوب شده ، ولی کاش قبل از درست کردنش به مامانم زنگ میزدی و طرز تهیه این غذا رو ازش میپرسیدی.

وقتی در جمع فامیل خودتون هستید شکم بزرگ پدر زنتون رو سوژه خنده همه قرار بدهید.

از صبح کتونی پا کنید و تا شب هم از پاتون در نیارید تا جورابتون بوی گربه مرده بگیرد و بعد با همان جورابها برید توی رختخواب.

به صورتش نگاه کنید و باحالتی متاثر بگید: عزیزم چقدر پیر شدی.

وقتی تخمه میخورید پوستهای تخمه را هر جای بریزید غیر از بشقاب جلوی دستتون.

همیشه آب را با بطری سر بکشید.

وقتی زنتون حواسش کاملا به شماست وانمود کنید زنتون رو ندیدید و یواشکی به بچه هایتون بگید: دوست دارید براتون یک مامان خوشگل بیارم.

وقتی با تلفن صحبت میکنید به محض ورود همسرتون با دستپاچگی بگید: باشه، من بعدا بهت زنگ میزنم، و سریع گوشی رو قطع کنید.

همیشه از گیرایی چشمهای دختر خاله ترشیده اتون تعریف کنید.

خاطرات شیرین دوران مجردی خودتون رو با دوست دخترهای داشته و نداشته خودتون براش تعریف کنید.

وقتی با اون تو رستوران هستید با صدای بلند باد گلو بزنید.

او را با اسمهای مختلف مثل: سمیرا ،مریم ، پریسا، آتنا، شیوا… صدا کنید و بعد بگید ببخشید عزیزم این روزها حواسم زیاد جمع نیست .

سعی کنید یک چادر مسافرتی خوب یا یک ماشین راحت بخرید که شبهایی که قرار است بیرون از خونه بخوابید ، زیاد سختی نکشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 119
موضوعات مرتبط: سرگرمی , طنز ,
ظهرها بخوابید تا باهوش تر شوید!

تحقیقات جدید نشان می دهد برای این که بعدازظهرها یادگیری شما بهتر کار کند، ظهرها بخوابید.

به نقل از webmd، به گفته محققان دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، افرادی ‌که ظهرها چرت کوتاهی می زنند، نسبت به افرادی‌که ظهرها نمی خوابند، در آزمون ها بهتر عمل می کنند. توانایی ذهن در یادگیری اطلاعات در طول روز یکسان نیست. با پیش رفتن روز، منطقه ای از ذهن که مأمور ذخیره اطلاعات است، مسدود می شود.


خوابیدن ظهرگاهی، در زمانی‌ که توانایی ذهن در یادگیری کاهش می یابد ممکن است ذخیره حافظه ذهن را پاک کرده و فضایی برای ذخیره اطلاعات جدید فراهم می کند.


به گفته محققان خوابیدن پیش از یادگیری اهمیت زیادی دارد، همان طوری که خوابیدن پس از یادگیری به طبقه بندی شدن مطالب یادگرفته شده کمک می کند.


در واقع خوابیدن پیش از یادگیری مطالب به پاک شدن حافظه کوتاه مدت و انتقال مطالب یادگرفته شده به حافظه بلند مدت کمک کرده و اجازه ورود اطلاعات بیشتری را می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: , دانستنی ها , علمی ,
کجا داری میری؟؟؟!!!
تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: عکس , خنده دار ,
شخصییت شناسی از طرز خوابیدن

1. خوابیدن جنینی شکل

این وضعیت عبارت است از جمع کردن پاها و نزدیک کردن زانوها به شکم و جمع‌کردن دست‌ها و نزدیک کردن آنها به سر یا قرار‌دادن دست‌ها در اطراف زانوها. شخصی که اینگونه می‌خوابد، زانو‌ها را با دست‌هایش محاصره می‌کند یا بالش را در آغوش می‌گیرد، وضعیتی شبیه به وضعیت جنین در رحم می‌یابد. این روش خوابیدن نشان می‌دهد مزاج فرد ناآرام است، جرأت رویارویی با سختی‌های زندگی را ندارد و نمی‌تواند بدون تکیه بر دیگران به خواسته‌های خود برسد. علاوه بر این، فردی اجتماعی نیست و تمایل دارد به کسی که دارای نفوذی نسبی در خانواده است و او را یاری می‌دهد، پناه ببرد تا نیازهای او را برآورده کند.

2. خوابیدن ساندویچی شکل

در این حالت، دوپا روی هم و ۲ دست نیز روی یکدیگر قرار داده می‌شود به‌طوری که بدن شبیه نان ساندویچ به نظر می‌رسد. این حالت نشان‌دهنده آرامش روانی و به‌طورکلی اطمینان است. شخصی که به این شکل خوابیدن عادت دارد، مایل است کارهای خود را به‌صورت متعادل و در حد موردقبول انجام دهد. چنین شخصی که از زمان کودکی با این شیوه خوابیدن خو گرفته است، تلاش می‌کند از مشکلات دوری کند، زندگی خود را نظم و ترتیب دهد، محبت دیگران را به‌دست آورد و با صلح و آرامش به آسودگی‌خاطر برسد.

3. خوابیدن به‌شکل سجود

این شکل خوابیدن، بیشتر در کودکان دیده می‌شود و به حالت سجود در نماز بسیار شبیه است ولی جزیی از زندگی بسیاری از بزرگسالانی که از زمان کودکی به آن عادت کرده‌اند، می‌شود. نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد افرادی که به این شکل می‌خوابند، از خستگی‌های روانی یا جسمی در زندگی رنج می‌برند. گویی آنها برای فرار از سختی‌ها و ناراحتی‌هایی که ممکن است هجوم آورد یا با آنها روبرو شوند، آماده ایستادن و پریدن هستند. چنین اشخاصی گاهی به ضعف اعصاب، عدم تحمل و اضطراب شناخته می‌شوند و گاهی دیگران در حضور آنها احساس راحتی نمی‌کنند.

4. خوابیدن روی طرف راست بدن و قسمتی از سینه و بازگذاشتن پاها

این شکل از راحت‌ترین شیوه‌های خوابیدن محسوب می‌شود و پزشکان آن را به بیمارانی که از لغزش فقرات و درد کمر شکایت دارند، توصیه می‌کنند زیرا خوابیدن به این شکل، استراحت جسم را تضمین می‌کند، چیزی که فرد در بیداری کمتر احساس می‌کند. به عبارتی، اشخاصی که اینگونه می‌خوابند، آنچنان که در خواب به آسایش و راحتی جسم دست می‌یابند، در زندگی عملی به آرامش و راحتی روانی دست نمی‌یابند و از اینجا آشکار می‌شود که عامل مهم در زندگی انسان، طبیعت و حالت روانی و امیالی است که رفتارهای انسان را هدایت می‌کنند.

5. روش استراحت کامل

در این مدل، شخص کاملا دراز می‌کشد بدون آنکه قسمتی از بدن خود را جمع کند و دست‌هایش را زیر سر قرار می‌دهد، به‌طوری که سر روی ۲ کف دست تکیه می‌کند و یک پا روی پای دیگر و در امتداد آن قرار می‌گیرد. کسی که به این شکل می‌خوابد، منطقی است و هر چیز را در جای خود می‌شناسد و هرگاه چیزی از حد و مرز منطق و واقعیت خارج شود، برای او غیرقابل‌قبول است. چنین شخصی از خیال‌ها و حدس و گمان‌ها و احساسات غیرمنطقی به دور است و در نظر او هر آنچه عقل آن را نپذیرد، در زندگی واقعی نباید وجود داشته باشد.

6. خوابیدن روی شکم

کسی که به این شکل می‌خوابد، علاقه‌مند است بر امور تسلط داشته باشد و در میان مردم شاخص باشد. چنین شخصی تمایل دارد سلطه خود را بر دیگران تحمیل کند بنابراین دوست دارد در میان مردم زندگی کند و به‌طورکلی طاقت دوری از مردم را ندارد. او تلاش می‌کند در زندگی جایگاه و قابلیت و توانایی داشته باشد تا بتواند با سختی‌ها و مشکلات روبرو شود. او در عین حال گاهی دچار خشم و عصبانیت می‌شود و خطای دیگران را نمی‌بخشد. همچنین در کارهایش دقیق و مراقب قول‌ها و وعده‌های خود است و با وجود آنکه به‌سرعت خشمگین یا به‌شدت متاثر می‌شود، زندگی او، زندگی نظم یافته و والایی به شمار می‌آید.

7. خوابیدن به شیوه فرمانروایان

در این شیوه شخص بر پشت می‌خوابد و دست‌ها را از دوطرف بازمی‌گذارد. بعضی از کسانی که به این طریق می‌خوابند، گاهی خود را همانند بزرگان و فرمانروایان یا کسانی که در میان مردم دارای مقام و شهرت هستند، تصور می‌کنند. می‌توان این خصوصیات را در زندگی و در روش رفتار آنها با دیگران به‌صورت آشکارا مشاهده کرد و آنها را افرادی قابل‌احترام یافت. این افراد دارای نوعی قدرت و توانایی هستند که می‌توانند با سختی‌ها و مشکلات مبارزه و به اندازه توانایی‌شان، نیازهای مردم را برآورده ‌کنند. علاوه بر این، تا حد توان برای دیگران فداکاری می‌کنند.

8. خوابیدن به طریقه نیمه‌جنینی

آمار نشان می‌دهد این شیوه، شایع‌ترین شیوه خوابیدن است. در این حالت، شخص روی یکی از پهلوها می‌خوابد، زانوها را از هم نیمه‌باز می‌گذارد، یکی از دست‌ها را زیر سر قرار می‌دهد و دست دیگر را به‌صورت آزاد و کشیده رها می‌کند. خوابیدن به این طریق، راحتی بدن را بدون آنکه راه تنفس بسته شود، تضمین می‌کند و اکسیژن به اندازه نیاز طبیعی به ریه‌ها می‌رسد بنابراین بهترین شیوه خوابیدن به شمار می‌آید. براساس آمار، کسانی که چپ دست هستند، روی دست چپ می‌خوابند و برعکس آنها، کسانی هستند که از دست راست استفاده می‌کنند و روی دست راست می‌خوابند یک تحقیق روان‌شناسی نشان می‌دهد مرد یا زنی که به این شکل می‌خوابد، توانایی سازش با شرایط مختلف زندگی را دارد و از موهبت عقل و خوش‌رفتاری به یک اندازه برخوردار است. چنین شخصی تمام مشکلات زندگی را به راحتی می‌پذیرد و بر آنها غلبه می‌کند و بسیار کم اتفاق می‌افتد که در رویارویی با مشکلات شکست بخورد یا موفق نشود.

تعداد بازدید از این مطلب: 133
موضوعات مرتبط: دانستنی ها , روانشناسی ,
یک داستان زیبا و خواندنی !!!

سه ظرف را روی آتش قرار دادیم. در یکی از ظرفها هویج در دیگری تخم مرغ و در دیگری قهوه ریختیم و پس از 15 دقیقه:هویج که سفت و محکم بود نرم و ملایم شد، تخم مرغ که شل و وارفته بود سفت و محکم شد دانه های قهوه در آب حل شدند و آب رنگ و بوی قهوه گرفته است.

حالا فرض کنید آبی که در حال جوشیدن است مشکلات زندگیست . شما در مقابل مشکلات چگونه اید؟

مثل هویج سخت و قوی وارد مشکلات می شوید ودر مقابل بسیار خسته میشوید امیدتان را از دست داده وتسلیم می شوید. هیچ وقت مثل هویج نباشید...!

با قلبی ملایم وحساس وارد میشوید وبا یک قلب سخت وبی احساس خارج میشوید از دیگران متنفر میشوید و همواره تمایل به جدال دارید. هیچ وقت مثل تخم مرغ نباشید...!

در مقابل مشکلات مثل قهوه باشید. آب قهوه را تغییر نمیدهد. قهوه آب را تغییر میدهد. هر چه آب داغتر باشد طعم قهوه بهتر میشود...!

پس بیایید در مقابل مشکلات مثل قهوه باشیم ما مشکلات را تغییر دهیم. نگذاریم مشکلات ما را تغییر دهد.

از طعم قهوه تان لذت ببرید
منبع:پارس ناز

تعداد بازدید از این مطلب: 94
موضوعات مرتبط: , دانستنی ها ,
معمای جالب چوپان و پل

چوپان و پل

چوپانی یک گرگ و یک گوسفند و مقداری علف دارد. و میخواهد از پلی بگذرد که این پل ظرفیت تحمل دو چیز را دارد. چگونه این چوپان گرگ و گوسفند و علف را به آن طرف پل ببرد بدون اینکه هیچ کدام شان خورده شوند؟


قصاب

روزی یک قصاب برای خریدن تعدادی گاو ، غاز و مرغ به بازار رفت . قیمت هر گاو ، 15 سکه ، قیمت هر غاز ، 1 سکه و قیمت هر مرغ ، یک چهارم سکه بود . این قصاب صد سکه همراه داشت و می خواست با این پول ، دقیقا صد حیوان بخرد . آیا این امکان پذیر است ؟ توجه کنید که این قصاب از هر حیوان حداقل یکی لازم دارد .


ترن هوایی

یک روز پدری پسرانش را به شهربازی برد و به آن‎ها گفت بروید بازی کنید و ساعت 9 عصر جلوی درب ورودی باشید که به خانه برویم. پدر سر ساعتی که گفته بود جلوی درب شهربازی منتظر بود اما پسرها ساعت 9:45 آمدند.پدر با عصبانیت گفت: ماه دیگه شما رو به شهربازی نمیارم.

یکی از پسرها گفت: تقصیر ما نبود، ما سوار ترن هوایی شدیم، هنوز یک دور هم نزده بودیم که موتورش خراب شد. پدر کمی درنگ کرد و بعد نگاهی خشمگین به پسرها کرد و گفت: دیگه دروغ نگید.
به نظر شما پدر از کجا متوجه شد که پسرها دروغ گفتند؟



چوب پنبه

چوب پنبه ای را داخل لیوان آب می اندازیم، چوب پنبه غوطه ور می شود واز یک طرف به طرف دیگر می رود. یک راه ساده وجود دارد تا چوب پنبه در وسط لیوان روی سطح آب قرار بگیرد. برای اینکار تنها آب، چوب پنبه و لیوان در اختیار شما قرار دارد. آیا می توانید این چوب پنبه را بدون حرکت در وسط آب نگه دارید؟


پاسخ معماها در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 193
موضوعات مرتبط: سرگرمی , معما و تست هوش ,