X
web design
تفریح و سرگرمی
آخرین مطالب
پیوند های روزانه
دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم (شب هفتم - شب عاشورا) محرم ۹۲ – خادم الرضا قم

مجموعه نوحه های شب هفتم الی شب عاشورا محرم ۹۲ با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قماجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 97
برچسب‌ها: دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم (شب هفتم - شب عاشورا) محرم ۹۲ – خادم الرضا قم , دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم , مداحی کربلایی جواد مقدم , کربلایی جواد مقدم در هیئت خادم الرضا قم , هیئت خادم الرضا , مداحی های کربلایی جواد مقدم , دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم شب هفتم محرم 92 , خادم الرضا قم , دانلود مداحی های کربلایی جواد مقدم , دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم شب هشتم محرم 92 , دانلود مداحی کربلایی جواد مقـدم , دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم شب تاسوعا محرم 92 , هیئت خادم الرضا قم , دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم شب عاشورا محرم 92 ,
موضوعات مرتبط: , ,
دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم (شب سوم - شب ششم) محرم ۹۲ – خادم الرضا قم

مجموعه نوحه های شب سوم الی شب ششم محرم ۹۲ با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 104
موضوعات مرتبط: , ,
تبلیغ کوکاکولا
تبلیغ کوکاکولا

یکی از نمایندگان فروش شرکت کوکاکولا، مایوس و نا امید از خاورمیانه بازگشت .

دوستی از وی پرسید: «چرا در کشورهای عربی موفق نشدی؟»

وی جواب داد: «هنگامی که من به آنجا رسیدم مطمئن بودم که می توانم موفق شوم و فروش خوبی داشته باشم. اما مشکلی که داشتم این بود که من عربی نمی دانستم. لذا تصمیم گرفتم که پیام خود را از طریق پوستر به آنها انتقال دهم. بنابراین سه پوستر زیر را طراحی کردم:

پوستر اول مردی را نشان می داد که خسته و کوفته در بیابان بیهوش افتاده بود.

پوستر دوم مردی که در حال نوشیدن کوکا کولا بود را نشان می داد.

پوستر سوم مردی بسیار سرحال و شاداب را نشان می داد.

پوستر ها را در همه جا چسباندم.»

دوستش از وی پرسید: «آیا این روش به کار آمد؟»

وی جواب داد: «متاسفانه من نمی دانستم عربها از راست به چپ می خوانند و لذا آنها ابتدا تصویر سوم، سپس دوم و بعد اول را دیدند.!!!!

▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐

مصاحبه شغلی

در پایان مصاحبه شغلی برای استخدام در شرکتی، مدیر منابع انسانی شرکت از مهندس جوان صفر کیلومتر ام آی تی پرسید: «و برای شروع کار، حقوق مورد انتظار شما چیست؟»

مهندس گفت: حدود ۷۵۰۰۰ دلار در سال، بسته به اینکه چه مزایایی داده شود.

مدیر منابع انسانی گفت: خب، نظر شما درباره ۵ هفته تعطیلی، ۱۴ روز تعطیلی با حقوق، بیمه کامل درمانی و حقوق بازنشستگی ویژه و خودروی شیک و مدل بالای در اختیار چیست؟

مهندس جوان از جا پرید و با تعجب پرسید: «شوخی می کنید؟!»

مدیر منابع انسانی گفت: بله، اما اول تو شروع کردی !!!

▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐

میدونی من کیم؟!

مردی به استخدام یک شرکت بزرگ چندملیتی درآمد. در اولین روز کار خود، با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد:

«یک فنجان قهوه برای من بیاورید.»

صدایی از آن طرف پاسخ داد: «شماره داخلی را اشتباه گرفته ای. می دانی تو با کی داری حرف می زنی؟»

کارمند تازه وارد گفت: «نه»

صدای آن طرف گفت: «من مدیر اجرایی شرکت هستم، احمق.»

مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت: «و تو میدانی با کی حرف میزنی، بیچاره.»

مدیر اجرایی گفت: «نه»

کارمند تازه وارد گفت: «خوبه» و سریع گوشی را گذاشت!!!!
تعداد بازدید از این مطلب: 96
موضوعات مرتبط: داستان کوتاه , خنده دار ,
دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم شب دوم محرم ۹۲ – خادم الرضا قم
مجموعه نوحه های شب دوم محرم ۹۲ با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 90
موضوعات مرتبط: , ,
عکس محرم

مجموعه ای کامل از تصاویر محرم لطفا ما را با نظرات خود یاری کنید.


تعداد بازدید از این مطلب: 97
موضوعات مرتبط: ,
دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم شب اول محرم ۹۲ – خادم الرضا قم
مجموعه نوحه های شب اول محرم ۹۲ با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 107
موضوعات مرتبط: , ,
بازم محرم آمد

این خبر را برسانید به کنعانی ها / بوی پیراهن خونین کسی می آید


دنیا دگر برای ما نامحرم است / وقتی حال و هوای دل ما محرم است



تعداد بازدید از این مطلب: 88
موضوعات مرتبط: ,
معلم بی‌سواد و مداد جادویی
جینو حوصله نوشتن نداشت. با اینکه عاشق مدرسه بود به خاطر مشق نوشتن از درس و مدرسه خسته می شد. او با خودش فکر می کرد کاش یک مداد جادویی داشتم و می توانستم با آن مشقهایم را بنویسم. آن وقت فقط مداد را روی دفتر می گذاشتم و خودش شروع به نوشتن می کرد. جینو غرق در فکر و خیال بود که یک دفعه ابر آرزوها درست بالای سرش قرار گرفت. ابر آرزوها روی سر جینو شروع به باریدن کرد و آرزوی جینو براورده شد. جینو صاحب یک مداد جادویی شد.

از فردای آن روز هر وقت جینو می خواست مشق هایش را بنویسد فقط مداد را روی دفتر می گذاشت مداد خودش شروع به نوشتن می کرد و جینو هیچ زحمتی نمی کشید. جینو حالا دیگر خیلی بچه ی زرنگی شده بود. مشق های او همیشه تمیزتر و بهتر از دیگران بود. جینو خیلی خوشحال بود و فکر می کرد اینطوری از همه زرنگتر می شود.

بالاخره مدرسه ی جینو با کمک مداد جادویی تمام شد و جینو معلم شد. جینو به عنوان معلم وارد مدرسه شد. او می خواست به بچه های مدرسه درس بدهد. ولی او که یک مشکل بزرگ پیدا کرده بود. او اصلا بلد نبود چیزی بنویسد. دستخط او از دستخط خرچنگها و قورباغه ها هم بدتر بود. وقتی جینو می خواست پای تخته چیزی بنویسد همه ی بچه ها به او می خندیدند. دست جینو به نوشتن عادت نداشت.

حالا جینو یک معلم بی سواد بود او تازه فهمیده بود کسی که زیاد می نویسد بیشتر یاد می گیرد و دستخط بهتری هم پیدا می کند. حالا آقای معلم بعد از این همه سال تازه مجبور شده است دوباره از اول درس بخواند. حالا او کلاس اول است.

منبع: تبیان

تعداد بازدید از این مطلب: 85
موضوعات مرتبط: داستان کوتاه , آموزنده ,
نصوح، مردی که در حمام زنانه کار می کرد!!!!
نصوح مردى بود که مانند زنها صدایی نازک، صورتی بدون مو و اندامی زنانه داشت. او مردی شهوتران بود با سو استفاده از وضع و ظاهرش در حمام زنانه کار مى کرد و کسى از وضع او خبر نداشت او از این راه هم امرار معاش می کرد هم ارضای شهوت.

اگر چه چندین بار به حکم وجدان توبه کرده بود اما هر بار توبه اش را می شکست.
او دلاک و کیسه کش حمام زنانه بود. آوازه تمیزکارى و درست کاری او به گوش همه رسیده بود و زنان و دختران و رجال دولت و اعیان و اشراف دوست داشتند که وى آنها را دلاکى کند و از او قبلا وقت مى گرفتند. تا روزى که در کاخ شاه صحبت از او به میان آمد. دختر شاه به حمام رفت و مشغول استحمام شد.

از قضا گوهر گران بهاى دختر پادشاه در آن حمام مفقود گشت، از این حادثه دختر پادشاه در غضب شد و دستور داد که همه کارگران را تفتیش کنند تا شاید آن گوهر ارزنده پیدا شود.
کارگران را یکى بعد از دیگرى گشتند تا اینکه نوبت به نصوح رسید او از ترس رسوایى، حاضر نشد که وى را تفتیش کنند، لذا به هر طرفى که مى رفتند تا دستگیرش کنند، او به طرف دیگر فرار مى کرد.
...
...
...
تعداد بازدید از این مطلب: 78
مار کبرا با سه سر

گویند در هندوستان حیوانات عجیبی وجود دارد که رایج ترین آن ها مار ها می باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 75
برچسب‌ها: مار کبرا , مار ,
موضوعات مرتبط: سرگرمی , دیدنی ها ,